Monday, June 25, 2007

Zile ultime, prime nelinisti

Se apropie vertiginos ziua plecarii din Salamanca, iar eu nu mai am stare. Aseara m-am pus in pat dupa miezul noptii si am adormit la vreo ora jumate dupa.
Uff...piciorului neacoperit ii e frig, ma acopar, vai ce cald e! Mi-a amortit mana stanga, ma intorc pe partea dreapta. Sa dau drumul la muzica, 'Silencio, eterno y mudo como el recuerdo...', parca totusi sunt sanse mai mari sa adorm in liniste. Inchid radioul.
In foiala de pe partea stanga pe partea dreapta si de pe partea dreapta pe partea stanga, mi-au trecut prin cap o gramada de lucruri importante sau fara nici o importanta. M-am gandit ce-as putea face zi de zi ca sa ajut planeta. E simplu, e practic, e responsabil si e in beneficiul tuturor. Poate ma ajutati si voi sa imbogatesc lista:
  • nu arunc resturi pe strada, de nici un fel si in nici o circumstanta, ci intotdeauna la cosul de gunoi;
  • in casa, separ resturile menajere de hartie, sticla si plastic;
  • nu arunc uleiul folosit in chiuveta sau WC (polueaza sute de m3 de apa, inca nu stiu ce fac cu el :( )
  • nu las lumina aprinsa in toate incaperile de parca ar fi la Craciun;
  • iau cu mine niste plase cand merg la cumparaturi, ca oricum sertarele si dulapurile din casa sunt pline de ele;
  • merg pe jos ori de cate ori pot;
  • nu imprim pe hartie lucruri inutile; imprim fata-verso.

De altele nu-mi amintesc, dar de indata ce imi vin in minte am sa le adaug. Poate mai primesc sugestii. Iar daca faceti efortul de a imagina metode de a ne ajuta planeta, faceti si eforul de a recicla hartia.

Pace si iubire si-o planeta cu viata lunga doreste tuturor

Ale

No comments: