Saturday, June 9, 2007

Dezmintiri si completari. Ce fac in Salamanca

N-ar fi trebuit sa fiu asa de radicala in pareri in post-ul de ieri despre statul in chirie. Imi dau seama ca maine Lourdes pleaca acasa, Hector va fi mai mult absent si ca o sa fiu singura pentru urmatoarele 3 saptamani. Pot sa mai spal niste vase? :)

Mi-am dat seama ca jurnalului meu public ii lipseste chiar inceputul. Ce naiba caut eu in Salamanca?
Anul trecut in martie am aplicat la o bursa pentru formare initiala pentru profesori de limbi straine la Agentia Socrates si am avut placuta surpriza
ca in luna mai 2006 sa ma vad pe lista celor acceptati. Destinul a ales pentru mine tocmai Salamanca, iar la 9 zile dupa integrarea Romaniei in UE eram in avion spre Spania.
In cele 5 luni de cand sunt aici, predau engleza la Colegio San Juan Bosco, un liceu public-privat. Pana in luna mai am avut responsabilitati legate de un proiect cultural-lingvistic in care scoala a luat parte alaturi de scoli din alte 5 tari: Romania, Italia, Turcia, Anglia si Portugalia (traducerea unor articole din spaniola in engleza, comunicarea prin internet cu partenerii din proiect). Responsabilitatile mele mai includ si activitati de promovare a Romaniei si a culturii romane: prezentari, materiale, articole, muzica etc.

Si-apoi ce mi-am propus eu sa fac aici: sa ma bucur de viata mai mult decat oricand, sa gust sa vad sa ascult ce se poate din cultura spaniola, sa invat limba, sa capat experienta de profa. Sunt aproape de sfarsit si cred ca am implinit ce mi-am dorit.
Cam atat pe azi,
Ale

3 comments:

Ovidiu Suciu said...

Bine tu mandro! :) in sfarsit ai blog! :) Hai ca te astept in Targu-Mures la ai nostri la o alergare, inghetata, whatever.

candaxxx said...

Go Teacher go!

Marius POP said...

Hopa, peste cine-am dat in blogosfera?!? :P Subscriu si eu la invitatia lui Suciu ;)